Air mata

Assalamualaikum..

hari ni aku bngun awal sket dri bse..smlm ak ponteng klaz tambahan..coz ak msih di alam fantasi..haha...PMR pon da smakin dkat..tinggal berapa blan je lg..korang jgn lupa doakan spaya ak dpt wat yg t'bek nty..

korang tw ta knp pompuan ska menangis?mmg ta di nafikan ak mmg ska
MENANGIS wlupon prob tu ta la bsar sngt..tp bkan semuanya pasal LELAKI..slalunya ak ngis nk lpaskan ketensenan n bla bla...kbanyakn pompuan mnangis di sebabkn lelaki...mybe aku pon sme KOT..aku akn ngis sbb lelaki hnye klu ade sbb2 yg tertentu..aku harap korang pham2 sndiri la..kli terakhir ak ngis mlm td..ak pon ta tau knp..tp ak rase cm ak nih BODOH sngt..knp kamu wat ak cm ni?ape slah aku pd kamu..?maafkan aku jika kamu tidak suka dngan krenahku..maafkan aku jika kamu da ta sanggup tuk mendengar suaraku...maafkan aku utk sgala-galanya...



Iloveyou :)

0 budak cute: