SAYA SAYANG SEMUA ORANG..

hey, korang...lamenyee ta update blog...da 2 ari kowt...hee..;)

ak bkak mlm jek bb pg n ptg bz memnjang..PMR la ktakn..tup tup da nk xm percubaan..tinggal bpe blan jek lg nk PMR..ngaa..doakan la yek..

ptg td Atin, Wanie, Farahah, Soffia dtg umah ak..bb ape?nk wat folio katenye..printer dorg osak so dorg crik ak la..ade jugak manusia yg blom siap lg..hey, sy da siap..ary isnin sy da anta..wlupon lwat 3 ary...hee..lpas wat folio, dorg sempat lg nk print gamba diorg..ta pe la esok ak mnx upah yek..hehe..

ary rabu nty ade karnival kokurikulum kowt..haha..yaa..ak udah lupe..smmgnya ak bnyk mkn semut...semut sangat sedap ble dicampur ngn air bergula..wah..
ckgu sume ade bgtau aktiviti n pertandingan yg diadakn nty cm pertandingn memasak, mnjual barangan terpakai, ptandingan gubahan, tarik tali antara kampung, kucing comey pon ade, senam robik, silat bebas, persembhan silat gayung n akhir skli nari poco2 yg ak ta nax msok..ckgu kate kne msok jugak..pastu ble kitorg da pjuk..yeay, kitorg berjaya..arap ckgu sume stuju..

tutup story,

td mse wktu program waja(wajib jawab)..kmi ta msok dewan bestari bb lpas pj dok lpak kt klas jap..n berlaku insiden yg tah pape..bb ta dpt nk kua kn air R.O tuh..haha..ble kmi buat ta nax kua..soh jek dak form 3a3 buatkn..awat mau ja kua..???''hey, saya budak bandar''..
okayh, smbung blek cte td..pastu, ble msok jek dewan tuh tetibe je kne marah...nga3..serik ta nax buat lg..pastu ckgu nk umumkn plajar top 10 dlm batch..waaaaahh.........................
alangkah nervousnye ak ble nma ak diumumkn yg ak dapat no 2..ak pon jalan catwalk la mnuju ke dpan..dup dap..plajar yg len asyik tpuk tngan..ak jd bertambah nervous..berpeluh-pluh lak tuh..
ak nk ucapkn tahniah kpd kawan2 n shabat2 yg dpt result yg terbaik..ble ak blek uma...trus mnuju ke dapur nk bgtau famili ap yg da jd..haha..

terima kasih ckgu..
::saya janji ta kn lupa nsihat ckgu
::saya jnji ta kn lupa jasa ckgu
::saya jnji akn blaja sungguh2
::saya jnji akn buang sifat buruk saya
::saya janji akn dptkn result yg terbaik nty..


terima kasih
::buat yg slalu doakn aida
::yg slalu bg nsihat yg berguna kpd aida
::yg slalu akn tolong aida dlm plajaran
::kwn2 skola n kwn2 alam maya aida yg bnyk bg tips2 n sokongan kpd aida

''terima kasih daun keladi''
saya sayang semua orang.....;)
Iloveyou :)

2 budak cute:

sarah said...

good luck for PMR nnti aida =)

Nurul Aida Safina said...

terima kasih ya...kmu juga ya..semoga kmu dpt buat yg terbaik tuk PMR nty..chaiiyook..gud luck..;)