Hoorayy,,,,;)

Hooray... da ade blog...bole la nk mengarut,berceghita n bla..bla..hehe..bez nyer..ngadap laptop aje la kejenyer..."nurul,mai angkat kain sat" atukku memngil..''sat-sat..naty la nurul wat la''..last2 ta wat pon..haha..kat skola aku ni mmg seorang yg bsing but peramah gler..hehe..npe ta pcye ke??

About me..
aku adalah aku..kamu adalah kamu..betul la kn..namaku Nurul Aida Safina..atuk ku yg tlah memberikan nama ini khas untuk ku..

sjak kcik lg,kebnyakan ibu yg jge n jdik tempat utk b'manje2 berbeza ngn aku..sejak aku kcik lgi atuk aku la yg suapkan aku mse aku merengek nk makan..atuk aku la yang dukung aku mse aku tnga ngis..atuk aku la yg bawak aku pegi ospital mse aku skit dulu..atok aku la peneman untk aku bercerita n meluahkan ape sje..tanpa atuk aku ta mungkin aku dpt ape yg aku dpt skrg nih...sedey lak..citer psl nih..haha..

Impian..
sume org ade impian yg t'sendiri bgitu juga aku..1stly,aku nk cpai cta2 aku n jdi org yg berjaya 1 ari nty..2ndly, aku nk eppykn kuarga ecspecially tuk atuk aku, lastly, cbe nk ubah perangai aku nih bb aku tawu perangai aku mmg teruk gler..*act ta la truk sangat..hehe..

Cuti skola da mula...
cuti skola da mula.. mkne nyer mule la ade bnyak org aroh..hehe..ape mksud aroh erk?mksud nyer knduri lar..ta twu nk wat pe cuti nih..aku n kwn2 aku da rancang nk gi Parit Buntar..bb nk raikan buffday kwn aku..dye ta tau pon yg ktorg rancang..ni kire nk bg kjutan lar..hehe..dye la org yg pling aku syg..n bley dikatekn aku mmg rapat ngn dye..kwn ade mse kte ktawa n sng..but sahabat ade ngn kite mse kite sussa ataw sng...geng2 aku mmg skepala ngn aku bb bse la aku mne ley rpat ngn org yg pendiam bb nty aku lak yg bnyak ckp daripda dorang..haha..;)





Iloveyou :)

0 budak cute: