warna

artis lebih cun bila pakai warna:
  1. Vanessa Hudgens : BIRU
  2. Lidsay Lohan : HIJAU
  3. Avril Lavigne : HITAM
  4. Miley Cyrus : JINGGA
  5. Emma Watson : PUTIH
  6. Demi Lovato : MERAH
  7. Priety Zinta : MERAH JAMBU
  8. Christina Aguilera : KUNING
bg aku aku lebih ska wane pink n purple.. i dunno why?? why ya?aku ade bnyak brang yg wane pink n purple... cm accessories sume n bntal bucuk..hehe...aku pon ade bntal bucuk la..jgn
jelez...;)

haha..ari rabu ni kitorang nk raikan ari jadi kwan aku kt Parit Buntar..aku da blikan adiah untk dya..hehe..taraaaa..chomeyl ta...??




Iloveyou :)

1 budak cute:

Nurul Aida Shafiena said...

assalamualaikum dan selamat sejahtera..ape yg ditulis dlm blog nie ikhlas dari hati aida dan ta derk niat nk hipokrit...semua kesilapan dalam pengolahan blog ini..harap maaf..