SAKIT :(

assalamualaikum dan salam sejahtera :)

aku demam+ selsema+saket mate+ sakit perut+ batuk... huuu
act kan.. kan kan.. aku agak malas nak update nieh.. tapi aku da jnji da ngn kaka mish.. huhu.. 
nak wt cam ne kan.. terpksa la aku update gak . aku dapat 2 award tuh.. eheee!! thanx kaka mish n myraa

award pertama


tag! tag! tag!

1. Apa yang sedang bermain di fikiran anda sekarang ?
- ape yang bermain di fikiran saya ialah saya mau tytow kerana saya tidak sihat kebelakangan ini.. HAHA..

2. Apakah nama samaran anda ?
- nama samaran saya?? Nurul, Aida , Sha, Shafiena  dan Ina..
ehheee

3. Senaraikan 3 orang yang anda sayang
-sayang kawan
sayang famili
sayang semua orang
ta sala kan awak...? hehe

 4. panggilan untuk si dia
-dia?? sape tuh?? hhahaha.. merapek! 

5. hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa
- hadiah?? saya nak kereta besau, rumah mewah n besau yang ade swimming pool, pastuh barang mahal n berjenama :D
hoho.. kalau dapat sure aku daki gunung everest tuh.. kahkahkah..

6. Blog mana yang paling anda suka visit ?
- saya suka visit blog yang ini .. blog dye cun n meletopz.. jgn ketinggalan oke.. :P

7 . Tag kepada blogger.
-hahaha.. blur nieh.. nak tag sape ea??
-myraa
-ekal
-fna

award kedua


1 . anda rase blog anda kacaxx tak ?
- blog saya tade jantina lah.. bukan lelaki or perempuan or betina dan juga jantan!! ohoho ;)

2 . tolong bg award ini juge kpd 3 org kwn awak yg awak rase blog dea cantek . bole ?

3 . ucapan anda ?
-ehem2.. terima kasih daun keladi , naty kasy lagik.. jgn lupe doakan sha cepat2 sembuh dri sume pnyakit nieh.. 

selesai sudah!!

amarah keras
sape yang ta amek award nie aku boooomm blog dyeee
mcm kaka mish wat tuh.. hahaha..


esokkkk cutiiiiiiiiiii... YEY.. YEY.. 
korang doakan aku cepat2 sihat.. oke.. aku hargainya..
thanx sayam.. :D:D

tata ;)

Iloveyou :)

0 budak cute: