SAYA DAPAT DSLR!!!


assalamualaikum :)


Saya mau ini.. milik sendirian berhad. sape yg boleh hadiahkan utk saya??  :D
lepas nieh aku nak mintak kat along .  katenye ,kami bukan along tapi kami cuma nak tolong.. hahah . 

Blog aku da ade perubahan kan? amacam comel ta? aku rasa comel sangat lah! hoho

Okayy.. aku rasekan kan.. aku da semaaahkenn gemm..oohlalala .. hahahaha..sebab aku dok terperap jek kat umah . nak jadi jeruk da kot.. kesian kan.. rutin harian aku makan tido online . tido pkol 4 PAGI, bangun pkol 1 TENGAHARI . hebat takk aku? Orang tengah sibok nak makan tngah hari aku plak sedang membuta . Sebenarnya adek aku da gerakkan aku tapi tak berjaya . hee . Aku ponteng skola tade sape yang kesa malah ade orang jeles lagi tuh . yeye jek ade orang jeles kan .


Sekarang nieh aku ditimpa kemalasan yang melampau.. malas nak apprve orang kat fesbuk … haha.. 52 orang aku da deny . kesian kan . aku kenal ke aku ta kenal ke sume aku deny . haha.. bila orang tak mau add merungut , bila ada orang add tamau apprve. hahaha. .. *perasan femes


 Start dari hari ape entah aku ske wt entry jiwang2 sampai aku da jd jd gila separuh -.- biasa lah tu kan kan.. bukan aku seorang je yang jd cm tuh kan kan . Btw aku ngan dya da semakin BAEK . yuuhuuuu.. Aku sangat suka. baru puas hati aku ...  aku nak jeritt
SAYA SAYANG AWAK!! 
haha.. *tetibe over

Sebenarnya aku malas nak update blog nie tp sarah suro jugak update so aku pun update la wlaupon lambat sket.. hehe.. sorryy . 

AKU POKAI, tau ape mksudnye pokai? hahaha.. oke.. nanti dorang cadang nak g lawatan pergi Gua Tempurung lah , shopping kt PB lah .grrrr! bila aku kaya korang tade pulak nak ajak pergi sana pergi sini . heh! kaya lah sangat . keje da aku resign . melayang duit aku.huhuh



Aku nak ucapkan terima kasih bebanyok la kt orang yang BAEK sangat ngan aku tempoh hari . Aku sangat berterima kasih sebab kau da taburkan banyak jasa pada aku . Terima kasih kerana kau da taburkan ayat2 kau yang suci lagi murni kau tuh . Terima kasih jugak aku ucapkan sebab kau da puji2 mak bapak aku . Terima kasih jugak sebab kau dah gembirakan hati aku . 

Okayy . untuk pengetahuan cik_______ aku maseh anggap kau sebagai kawan aku . Sbbnya aku pena sekelas ngn kau n pena kongsi masala ngan aku . Maybe la aku terlalu berlembut hati ngan kau . tak kesa la kau bace ke ta post aku nieh . Maybe jugak kau akan bace kan . so aku nak kau tau perasaan aku mase tuh . Bayangkan aku PUJI pasal mak bapak kau . Ape kau rase? Maseh boleh ke kau tersenyum mcm aku? aku tau lah kau ade banyak ________ so , kau tapaya lah nak PUJI2 aku mcm tuh.. malu la aku .. heh!  Kesan dri PUJIAN kau tuh , 3 hari 3 malam aku DAPAT TIDO LENA sangat n aku mseh dpt senyum lagi tuh. teror kan aku . nanti kau dtg la uma aku lagi mntak2 tolong sana sini . nanti aku LAYAN kau dengan baik sekali yeww.

hahaha.. hilang da mood aku  . SABAR ITU SEPARUH DARI IMAN :)
terima kasih kt  budak nie sbb dye da bnyak nasihatkan aku :)
''saya selalu ada utk awak'' .. terharuuu denga ayat power dye :)
*dye nasihatkan aku 1 muka surat pun ta ckop .. 

p/s :nanty aku buat entry sal budak tu :)


Iloveyou :)

4 budak cute:

Mya Abdullah said...

jahatnye kata saya nasihatkan awak satu muka surat pun tak cukup :(

saya sayang kaka itu !

fathiah said...

same la... ramai tol yg add kat fb :)

Aliff Haikal said...

awk awk. sape yg 'puji' awk dengan makayah awk?

klw awk ade masalah. citer2 la
maybe sy leyh tolong ^^

Nurul Aida Shafiena said...

mya :
saya pun sayang adk itu!
sayang sangat2.. :)

fathiah:
hahaha.. a'ah.. nak kate femes ta pun.. hahaha..:P

aliff:
nanti aida bg tau tw .. thanx awak.. :)