RIBUT TAUFAN KAU TOTAP DISISI :P

assalamualaikum 

bosan bosan bosan ! hayoo . kalau berterusan hari2 macam nie memang rasa mcm tak bermakna doe hidup nie . haha . asyik buat benda yang sama . kalau bosan bukak je fesbuk busuk tuh . fesbuk je lah teman ketika aku bosan . sungguh setia lah kau nie fesbuk eh . tyme aku exam pun aku termimpi-mimpi pasal kau . lagi lagi kau kau . sekarang aku off fesbuk aku tuh . aku tak ada nafsu dah nak online fesbuk . hayoo . dulu aku tak senang duduk lah kalau tak bukak fesbuk tuh . terangguk2 , tergeleng2 , terlompat2 , tergedik2 , tergelak2 aku bukak kau . macam2 mimik muka aku buat . haha . ms dah maju doe . aku tak paham 1 apa pun .

nie fesbuk aku :P


see? korang tengok memang lah macam best sebab banyak mangsa nak wall to wall . haha .kalau nak im tuh mmg susah aku nak layan . kalau im pun ngan orang yang tertentu je lah . im pun kadang2 hannncouurr . kawan2 sekolah aku diharamkan kt fb aku nie ! kalau ada pun skit2 jek lah kot . aku tak perasan lah  . kebanyakan aku dah delete .


korang tau tak ape kemendanya nie? nie namanya skype . haha . siyes ouh aku tak tau pun sejak bila benda alah nie dok melekat kat lappy aku . haihh . pelek aku . bila masa pulak aku buat benda nie ? hahaha . kalau korang ada benda alah nie . korang jgn lah malu2 nak add lah aku . korang search jek lah nurulaidashafiena . haha . kalau aku reti apprve aku apprve lah . haha . :PP

kalau nak berym memang aku teros jd gila kot sebab tenet keling . hayoo . ni lah akibatnya kalau dah terlebih online .

ni mespes lama aku yg dah berhabuk !



tengok tengok . aku nieh malu2 kucing so aku delete lah sume gamba kt situ . hahaha . nyampah doe aku nak bukak kau . maju sangat . fb maju mespes pulak yang jeles . so , inilah jdnya .

akhir sekali , nie blog tersayang aku . 


ni lah blog aku . ni lah tempat aku nak meluahkan perasaan n bla bla  . setakat nie baru ada 268 followers . aku nak 400 followers sampai lah habis cuti nie . haha . harap boleh lah . masalahnya cuma aku nie malas nak blogwalking . haha . :P


sekarang nie aku cuma addic ngan blog n fesbuk je lah . lepas nie aku nak buat benda laen pulak .
okay lah . tu je yang aku nak sampaikan . bosan lah entry nie . haha . tapi aku nak buat jugak . :P

p/s : kalau aku tak onn sebulan . agaknya korang rindu tak kat aku? hahaha . :P


Iloveyou :)

0 budak cute: