Terima Kasih , kawan :')

assalamualaikum :)


*saya curik gamba kt fb org 
sorry ..:)

Awak, saya nak bagitau nie,. saya pun sayangkan awak . awak kate awak sayang saya sebagaimana awak sayangkan nyawa awak kan dan awak pernah kate saya nie sangat bernilai bg awak kan . okayy . tp saya maseh ta pham mksud syg tuh  . maybe jugak hanye sbgai seorang shabat or sedara kan.. Dengan linangan air mata saya terima. bukan air mata sedih tapi gembira . jujur  saya katakan pd mulanya saya sedih tp skarang saya menangis bukan kerna saya sedih tp kerana hati saya da lega sedikit dari sebelum nie

Awak, ingt tak lagi yg awak pena kate yg kite ni rapat rpt gile cm adk beradik da kan kan.. Sampai pg, ptg n malam kite contact . Saya ta pena rase bosan ngan awak. sampai saya terrjatuh hati pd awak.. teruk kan saya. Sekarang saya cuba utk melupakan awak tapi ta boleh sebab saya masih nak bersahabat dengan awak dan awak pun mesty tanak kite rengang kan. Saya akan cuba delete perasaan nie. Saya akan cuba paksa diri saya utk lupakan perasaan nie tanpa mnjejaskan persahabatan kite sampai berjaya .  

Awak, terima kasih kerna sanggup berkongsi kebahagian bersama awak .  Awak sentiasa nak dengar masalah saya dan bg saya nasihat . saya hargainya . Awak kate saya nie perempuan kuatkan. yaa, saya kuat sebab awak ade utk bg saya semangat . Ingat tak masa xm PMR tuh , saya hampir2 putus ase dan awak bg kata2 semangat utk saya. hati saya tak terhenti-henti mngucapkan terima kasih n bersyukur sbb knl awak.. saya pernah tanye awak kan.. kenapa kite tak kenal awal2 lagi?? awak mseh ingt kan..

Awak , sebenarnya kan.. saya takut selepas saya luahkan perasaan saya terhadap awak. awak akan menjauhkan diri awak pd saya tp alhamdulillah.. tekaan saya meleset kerna awak mseh sudi menerima saya sbg sahabat tp maafkan saya kerna akhir2 nie saya bnyak wt hal sbb saya sdih bercampur sakit hati . Saya akan cuba kawal perasaan saya itu walaupun akan membuatkan saya lebih terseksa. 

Awak , nak tau tak sbb ape saya nak berkawan dengan gf awak? Sbbnye saya nak tau n knl dya dengan lebih rapat supaya saya dapat knl ngn orang2 penting awak . Alangkah hebatnya saya kerna saya tak jeles pun masa awak berborak ngn dya. Saya dah berjanji ngn awak takan bgtau dye sal hubungan kite tpi saya pelik knp berkwan pun kne berahsia.. 

Awak, saya tak mengharap ape2 pun dri awak.. Cuma nak kite bersahabat sampai bila2 biarlah sampai nyawa sahaja yg jd pemisah. Awak dah janji kan dengan saya . saya harap awak tak lupa sume tuh . saya tak kesah soal hati saya . biarlah hati saya terseksa mcm mne pun. maafkan saya sbb saya slalu nak melebih ngn gf awak kan.. walaupun saya tade hak utk dpt sume tuh . Okayy, saya faham keadaan awak sekarang nie.

Saya nak awak tau yg saya maseh boleh mengukir senyuman apabila melihat awak dan dia bahagia.. :
Terima kasih , kawan :)


p/s: puteri sedang menunggu putera baru menjemputnya :P
lagu nie dpt menceritakan segala-segalanya tentang perasaan aku sekrang... :)
:))


Iloveyou :)

2 budak cute:

Aliff Haikal said...

pengorbanan la ni ek
auhh sedihnya ;'( .
tabah eyh aida !

Nurul Aida Shafiena said...

mcm sy kate..sy akan berlagak tabah wlupun sy ta mampu..
terima kasih ekal.. :)