Interview =)

Assalamualaikum blog, kawan kawan semua :)

Perkembangan terbaru? Sedang bermalasan menunggu hari ke PPUM. Pusat Perubatan Universiti Malaya. Mesti banyak yang sangka, ''sakit ke Aida ni tetiba kata belajar kat sana'' ''Asal pelik je tempat study hang Aida? Kalau kat UM cakaplah UM apahal tambah ayat kat depan?''  and ada yang camni ''pandainya dapat UM, mesti budak banyak A'' Haha :p Ni satu lg, ''Swasta ke?'' PPUM bukan swasta senanya. Badan berkanun. Half gov.

Okay, lemme story.. :)

Tengah bersalaman tetiba dia senyum mcm alahh Kak Ogy Ahmad Daud tu, muka sebijik gila. Duduk je try bertenang. Dia seringkali ingatkan ''Kami tak makan orang, saya nak awak jual diri je''. Kelakar kat situ. :p So, bila dah dia kata mcm tu mmg getaran dia takyah cakaplah. Tepi aku Aisyah dan Aisyah, Aida(aku), Aini. Haha. Dalam berkumpulan.

''Perkenalkan diri''. Aku aida, aku duduk sini, aku suka makan, aku ada adik perempuan, aku dulu sekolah ni, aku suka subjek sains, aku seorang yang sensitip, aku suka buat ni dan tu. Dengan gaya cakap dengan orang bisu -.- Haha. Tapi bila giliran yg lain lagi panjang. Kerdilnya diri :(

''Apa yang anda ketahui mengenai PPUM?'' ni common ques. Describe je dia punya point teras utama. Aku jawab ni pun sumpah entah apa apa, tapi apa pun aku kena lagak yakin. Haha.

''Apa nilai murni yang perlu ada kpd jurusan ni'' Aku tak diberikan kesempatan nk jwb ni. SEPATUTNYA, aku jawab tapi ada minah ni dok potong aku. Jaga jaga dgn spesies ni. Sabar je lah.

''Kenapa minat dengan nurse ni?'' Sebaiknya perlu goreng ayat, tapi JANGAN MENIPU. Kalau tak minat, atau naktaknak baik takyah lah weh. Penat je pegi. Sbb makcik aku ada dgr ada yang mak dia cuma nakkan dia ada pengalaman berinterview, datang dari jauh ke kl bersusah payah hanya utk tu. -.-

''Siapa jururawat pertama? Siapa Florence Nightingle?'' Hahaha. mcm dah bg jawapan kan ayat dia? :p Tapi dia nak huraian. Huraikan bila, dkt mana dia lahir, apa jasa dia. Selitkan sekali hari jururawat tu berkaitan dgn florence. Alhamdulillah. Aku boleh jawab, dah boleh mesra dgn dia dgn orang tepi kiri kanan. :)

Then, bersalaman. Dia cakap semua tangan sejuk. Hee. Best sangat, 30minit dalam tu. Keluar je aku terus lompat lompat. Harhar. Aku berjaya :D

Aku harap ni sedikit sebanyak dapat membantu bakal pelajar interview PPUM, HUSM, PPUKM dan SPA nanti. :)

*Membayangkan aku pakai uniform :)
Credit to google.


Bye :)




Iloveyou :)

2 budak cute:

Id Hoki PokerV said...

ID HOKI POKERV Merupakan Akun ID HOKI 100% Keberuntungan

Yuk Buruan ikutan bermain di website DamQQ

Sekarang DAMQQ Memiliki 9 Game terbaru Dan Ternama Yaitu :
=> Poker
=> Bandar Poker
=> Domino99
=> BandarQ
=> AduQ
=> Sakong
=> Capsa Susun
=> Bandar 66
=> Perang Baccarat (NEW GAME)

Serta Memberikan Pelayanan Dan Bonus Menarik Di Antaranya :
=> Bonus Refferal 20% (x2,x3)
=> Bonus Cashback 0,5%
=> Minimal Depo 10.000
=> Minimal WD 20.000
=> 100% Member Asli
=> Pelayanan DP & WD 24 jam
=> Livechat Kami 24 Jam Online
=> Bisa Dimainkan Di Hp Android
=> Di Layani Dengan 5 Bank Terbaik
=> 1 User ID 9 Permainan Menarik

Info Lebih Lanjut Hubungi Pihak Cs DamQQ Melalui :
Daftar : Daftar DamQQ
Kunjungi : Trik Jitu ID HOKI POKERV
Whatsapp : +855885578926
Line : DAMQQPOKER

Jocelyn Anastasia said...

Mari Baca Baca Artikel Menarik Kami Di :
Agen Poker
Jimat PKV
Jimat Kemenangan
Berita Update
Cerita Sex Terbaru