cerita ceritu Aida

assalamualaikum
ble wt entry jek msty sal award an..act aku pon ta de idea nk wt en3 apa...aku nk cte serba sedikit ap yg da jd..

Semalam
lpas perhimpuanan ak ase cm ta shat lak bb aku mmg ta tahan berdiri lama2..mase nga naik atas kitorg ade terrrrserempak ngn pengetua...semua da menggelabah..lame jugak kne cramah..
ni la 1st tyme aku kne marah ngn cikgu sjak aku skola men..tetibe jek pengetua pnggil name aida n tnye dorg cm nie..''aida ade ta mase korang kne tangkap ari tu? dorang jwp la..''aida ta de mse tu''aku terkejut sngt bila pengetua kate aku bdak baik n suro aku naik atas..tp aku ta sampai ati la plak tgok dorg tu kne mara..


Hari ini
td kt skola ak blaja mcm biasa..tp ari ni aku jd pendiam sngt2 bb cheah kwn baik aku cm menjauhkn diri dri aku..aku pon ta tau apa salah aku sebenanya..aku nak tanye dye tp tetibe jek dye marah2..slalunya ke mna dorg pergi aku msty ada n slalu glak2 sama..tp ari ni laen sangt..slalunye kau slalu anta msg kt aku n call aku..aku sedih sangat2 kau buat aku cam tu ..mungkin aku ni ta pnting dalam idop kau..bagi aku ta cm tu..aku sayang sngt2 kt korang bb korang bnyak tolong aku bila aku tnga susa..dulu mse aku tenga sedih korang yg happy kn aku..korg yg slalu tolong aku..ak hanya mnusia biasa yg slalu mlakukn ksilapan..korang maafkn lah aku..aku ta nak persahabatan kita putus..

td mse ak tgo kau..kau mara aku cm aku ni jahat sngt2 n kata aku mcm2..dalam ati aku nk sngt2 ngis..meraung cm budak tecik..entah knp aku ta bole..dorang pon ta pham knp..aku cbe tnye dorg..dorg kate dorg pon ta tau knp..plik sngt2..knp ngn kwn2 yg lain bole jek..glak2..tp dengan aku laen...laen sngt2..aku nk sngt kita ta pyah berterusan cm ni..bb aku da biasa ngn kau...maaf kn aku ya kawan...

laen cheghita..
ari ni ade DEKON...act ak pon ta tau sngt hal ni..ape yg aku tau sahadan jd plakon utama..
wah, aku tau kau pndai bersandiwara..bnyak jugak pserta yg masok..tp aku rasa ta best lah bb TINGKATAN TIGA TIDAK DIWAJIBKN..dorg sume pkai bju cantik2 bkan bju skola..aku pon ta tgok td bb ade kelas..klas2 form 1, 2, 4 sume kosong cme ade bberapa org jek yg ade..tiga org kt klas ade ade msok pntun..,so kitorg pon tolong lah ramai2..bnyak jugak rangkap yg kitorg wat..seronok sngt n klaka..tp kesedihan aku mseh blom hilang..

tu je la yg aku dapat tulis utk en3 kli ni..aku pon ta de idea sngt nk tlis ape..mood aku da ta de..
esok aku kne pegi kursus cmerlng PMR..ni program luar skola yg ktiga aku pegi..ak ase mlas nk pegi *eleh bkan kau ke yg tergedik-gedik nk pegi tu..heee..









Iloveyou :)

0 budak cute: