Kursus Cemerlang PMR

td aku ade pegi kem PMR mcm yg aku katekn smlm..hu3..act td hujan lebat sangat2 abes basah sume baju..aku pegi ngan huda dak klas aku..ecececeh, dorg sume kn dok kt koridor an..mse aku masok jek dlm keta ckgu tarmijee..dorg sume lmbaikn tangan kt aku ngn huda..pastu aku ngn huda pon blas lah blek..mcm kitorg pegi ta blek2 da la..perjalanan dari skola amik mse dlm 20 min cm 2 kot..program tu diadakn kt PPD . Pejabat Pelajaran Daerah, Parit Buntar .

kem ni ade 4 ari..semalam paah ngn epoi yg pegi . ari ni aku ngn huda . esok huda n paah . ari selasa nty aku ngn huda blek . ho3..huda dapat pegi 3 ari..aku pon dua ari jek kn . nk wt cm ne da ckgu yg aturkn..dalam klas aku tu dorg sume nk pegi..tp yg terpilih cma 4 org jek la..

dewan tu ta la besa sangat..apa yg aku tau kt situ ade sekola rendah..skola dye lawa la..mse mula2 msok dewan tu mmg aku pendiam sngt2..ckp pon ngn huda jek la..pastu jumpe lak ngn amina n liyana..amina tuh kwan baik lame aku mse skola rendah..liyana plak kawan aku mse aku ade kem mind mapping kt dewan merdeka..so aku knl la sket2 dye..pastu ckgu2 tu sume suro bhagi kn kumpulan ikut nombor msing2..mknenye aku terpksa bpisah la ngn dorg kn..da la terpaksa dok dkt2 ngn laki ni. aduh..

bengkel 1.minum pagi..bengkel 2 . mkn tengahri . bengkel 3 .

mse bengkel 1 tu dye bg soalan sc n jwp jek sume soalan dye . soalan dye ta susa sngt n ta la sng sangat . lpas jwp ckgu2 dari skola lain akn terangkn jwpn . aku suka cara ckgu ni ajar. msa bengkel 1 ni aku ade la tego2 org kt sebelah aku ni . nama dye shahida kot..a'ah skola SABAR..baek jugak orgnya . aku ade tanye dye sal atin yg baru pindah skola aku . mcm2 aku tanye dya sal atin tu .

mse minum pagi tu aku ade terjumpa kwn2 aku mse pegi kem mind mapping ari tuh..
patot la aku ase cm pena nmpk jek dye nih..nme dye Aisyah n Nadia..aku pon start mse tu la aku bnyak sngt ckp . dya dari skola Megat Aris kot..msa mind mapping ari tu aku ta tgo sngt dorg bb ta bnyak masa rhat n aku layan kwan aku jek la bb klas aku ramai yg pegi .

mse bengkel 2 aku da ade tgo kawan yg ade kt depan aku ni . nme dye afna, aimi , muiz..
aku ade mintak name fesbuk dorg n bg kertas . kt situ ade tertlis nme muiz sarah..
ha3..aku pon plik la sarah ke sanah..tulisan dye cute sangat smpai aku pon ta dapat nk pham .
nk glak pon ty dya pk ape lak nty..so aku senyum jek la..dye pon balas la..hush, bergetaq-getaq tangan aku nih..heee..^_^

haha..aku ase mmg best la bb bnyak kawan yg da aku pena jumpa n sume nye peramah .
mse nk blek tu sume pakat2 nk tuka2 no salam smpai 2 kali..kitorg cm da lame knl..
ha3..aku ta sangka lak aku ni baek..he3..msa nk blek tuh aku n huda terpksa tunggu 30 min bb aku la yg salah ni..bb aku kate kt ckgu yg kem tu abes kol 4.30..ha3..






Iloveyou :)

0 budak cute: