tajuk??

assalamualaikum

dengan seronoknya aku nak bagitau yang exam trial PMR dah habis. aku harap semuanya okey and aku harap aku akan dapat result yg terbaik dari sebelum nie. perasaan gementar , takut , susah hati semua ada. masa habis exam aku nangis sorang2 sebab aku takut sangat kalau aku gagal. kalau aku gagal maknanya aku dah kecewakan harapan family, cikgu , kawan2 semua.

insyaallah, exam sebenar nanti aku nak buat yang terbaik and skor 8A. cikgu semua dah marah sangat2 sebab prestasi kami sekelas semakin teruk. sebagai kelas harapan kami lah yang kena rajin lebih kan. tapi cikgu semua complain pasal negatif je. bagi aku aku benci exam sebab bila fikir sal nie wat aku stress sangat. sejak aku form3 kerja sekolah bertimbun, kelas tambahan banyak, and kalau cikgu tak de pon kena study.

sekarang nie aku nak online pon susah sebab banyak kerja nak buat. ni pon aku curi2 online. nak pegang phone pon susah. aduh. bilik bersepah-sepah macam bilik hantu. bersepah-sepah ngan buku-buku and kertas2. nk lelapkan mata pon susah.masa tengah exam aku tak sempat nak kemas sebab nak study.

okey, tanpa disedari aku and cheah kwan baik aku dah okey . alhamdulillah . aku happy sangat2. aku pon malas nk tanya dya apa sebab dya jauhkn diri dya dari aku. aku nak berbaik-baik semula ngn dya sebab aku sayang siot kt dya. aku harap kita ta ya cm nie lagi.

mulai sekarang aku nak berubah menjadi lebih baik. kenapa aku baru sedar sekarang?? sepatutnya aku patut sedar masa awal2 lagi sbb PMR dah semakin dekat. walaupon korang nampak aku happy selalu tapi siapa yang tau perasaan aku yang sebenarnya.

aku nak ucapkan gudluck pada abang azim and kak cha bb akan exam spm and stpm tahun nie. adik sayang korang. insyaallah abg and akak boleh buat yang terbaik. adik akan doakan utk utk kejayaan korang.






Iloveyou :)

0 budak cute: