TRIAL

assalamualaikum

aku skrg nga trial tp aku mseh smpat ag nak update blog nie an . sah la aku ni pmlas an . act bkan pemalas la . aku rajin jek (perasan) . ari ni haz, yah , paah ade wat study group kt skola . dorg ajak aku td . tapii aku tak nakk . pkara yg 1s aku tnya dorg ''monkey tu ikut ta??''dorg kate yea . ish , aku mmg malas nak join klu ade dorg tuh . dye n dye tuh haa . dorg memang pndai . baek jea . tapi aku ta suke la

hoho..ari ni kena mara lagi ngn cikgu . ta best lah . da la tue.. td mse nga xm aku sempat ag berbisik-bisik kt kwan aku . "psstt..huda3, nama sebena abu hurairah ape?? aku lupe lahh'' . cehhhs , dye uwat bodo jep . goram tol akuh . aku tau sebab ape bb dye pon ade tnye aku tp aku pon uwat bodo jgak . kira nk blas dendam la nie . ta pe lah . aku tobat, ta jadi nk tanye . ustaz lalu aku tnye ustaz . hahahaha... ustaz bgtau jwpn nye . hik3 . seronok btol aku bb da lame aku dok tenung soalan tue tp mseh blom jwp .

mse tenga jwp tue an . tetibe jek dorg gelak . aku pon usha plik la an . rupa2 nya...HAHAHA.. maaf aku ta dapat nk bgtau . kelako . sempat lagi ckgu nie . ish3 . pastu ckgu tue dok dkt mja azah uh . azah bngun larh amik sume barang dya smbil kata ''ckgu, jgn sentuh ckgu , jangannn..'' pastu larik . bb geli . hahaha . smpai ckgu laen pon same2 gelak .

sok xm math . doakan aku yaww . jgn wat2 lupe ek . dahhh2 . ta bole on9 lame2 ty kne mara ag..

byep..:))


Iloveyou :)

0 budak cute: