Buta MATA OR Buta HATI??

assalamualaikum dan salam sejahtera

Act kan . aku kan . sangat malasss nak mngupdate blog kesayangan aku nieh . aku ta bz pon klu bz pon ngan fb jek la kot :P . Balek skola tydo then bace novel baru aku tuh  n tgok tv sah2 lah aku tade keje kan . Pergi skola ta belaja . bawak beg kosong ke hulu ke hilir . pergi skola tengok tv , tgok movie  dann masakk.. Masak?? yaa , aku suka masak kt skola tp kat umah secare otomatik aku akan malass sedikit . sedikit sahaja lah.. hee! 


CINTA MONYET!!
CINTA SEJATI!!

dalam diri korang ade perasaan syg ta?? cinta?? ade ta?
Dalam diri aku ade banyak soalan yang timbul . Soalan ape ea? tentang cinta?? haha . kat skola aku la orang yg paling berlagak sbb aku bole hidup single n epi selalu but kenyataannya?? Boleh pulak aku menasihatkan orang tapi diri sendiri ta pon terjaga . Kita ta bole nak halang hakikat kan . Tuhan je yg maha mngetahui segala2 nya . 

Kau hirup lautan rasa ku dengan piala cinta
Kau bakar hutan rasa ku dengan api cinta
Kau balut luka rasa ku dengan ubat cinta
Kau ceria duka rasa ku dengan gurindam cinta
Kau bangkit mati rasa ku dengan roh cinta



Ntah kenapa sejak akhir2 nie aku banyak berangan- angan.. Angan2 yang ta mungkin jd kenyataan . aku berangan-angan sampai aku dapat ilham hasilkan puisi pendek nieh . hoho . aku tau la ta sedap sngt kan! sbb aku nie bukan pandai sngt pun dalam bab yg cam nie . aku pon ta mau ckp banyak la sal nieh sbbnya.... erm.. adalah kan!

Awak, siapa lah aku di mata awak? hanya kawan semata-mata? adakah kau tidak mnyedari bahawa aku.. aku.. aku........err.. smpai bila aku nak memendam rasa?? 1 tahun? 2 tahun?? atau selama-lamanya? lidah boleh berbohong tapi hati?? 

Aida Shafiena, sedarlah.. berhenti lah.. tolong berhenti .. berhenti mengharap... dalam hatinya sudah ada orang lain.. kau dan dia hanya lah kawan baik.. mungkin juga utk selama-lamanya.. kawan.. hubungan yg lebih abadi..


Aida Shafiena, tahukah kau bahawa dia selama ini hanya anggap kau sebagai kawan baiknya sahaja atau sebagai adiknya.. tidak lebih dari itu . jangan di sebabkan hal ni hubungan baik antara kau dengan dia hancur..


cuba. cuba. cuba . dan cuba lagi utk melupakan hasrat buruk aku..
cuba utk membetulkan perasaan aku
cuba utk menebalkan hati aku supaya tak terluka lagi


Biarlah sekadar kawan.. hubungan yang lebih bermakna bg kau..



------------------------------------------------
ianya adalah lakonan semata-mata
------------------------------------------------

bulan depan dorg plan nak keje . maybe aku ta bole nak join sbb family aku da sah la ta kasy . awal2 lagi kitorg da plan nk pegi PB padahal lambat lagi nak pegi . SPM pon da ta lame kan? so, aku nk ucapkan gud luck kt SPM candidates tuh . 
ari tuh ade la budak yg nk delete fb tuh.. Syafa Lunia n Asz . haha.. skrg dorg da bukak blek fb dorg . aku ingtkn nak ikut sekali jejak dorg . last2 laen pulak ceghita dya . haha. sedih btol bila aku baca blog dorg yg dorg nk delete fb , blog  n ms dorg . huhu

okeh lah.. act aku ta nak sngt berjiwang-jiwang nie.. takot nty aku yg merana  . entry kali nie agak merapu sedikit . HAHA . JIWA  nga KACAU BILAU

aku geram ngn tjok n lagu nieh.. grrrr!!! mcm perli aku je.. 
okeh lah.. byebye~
tata :)


Iloveyou :)

0 budak cute: