PMR bye bye.. :)

assalamualaikum dan salam sejahtera kpd semuaaaa followers blog aida...:)

da lame betol aku ta update blog aku nieh kan?? da berhabuk sana sini aku tengok.. ish3.. kesiann dya.. hehe.. aku da lame menyombongkan diri kan kan. tapi bersebab lah. aku rase da 3 minggu ataw lebih aku ta jenguk blog or fesbuk aku tuh. lame betol aku ta bukak lappy mahal aku nieh. hee! aku skrg mmg da jarang online kot sbb da terrbiasa dan aku sekarang da bole tido awal!! tu semua kesan dri xm PMR,.. huuu..
cube perhatikan blog aku dah laen kan kan.. :) ari tuh sarah ade wt kan utk aku but entah knp ta bole nak update plak .sayanggg betol bb ade kuceng2 comel.. meow~ jgn terkejut klau aku kate yang aku nie takut kucenng.. hekhek..
lepas pmr nieh ingt dapat la enjoy.. tapi aku ase risau sangat2 sal result aku tuh. kalau ta stret a cm ne hah?? si atin tuh ade kate yg klau dye dapat 8a dye nak lari n panjat dri blok A smpi blok B..haha itu keje gila.. si sofia pulak kate dye nak terjun dari tingkt form 3.hoho . macam lah berani :P aku pon seda ta mungkin lah aku bole dapat stret A bb trial ponn hancusss!! tapi nseb baek lulus semua.. pehhhh~

aku rase paper math yg wt aku ta senang duduk. berdiri pon ta tenteram . grrr!! bb pper 1 aku ta ckop mse . may datang paper 2 baru wt aku lega skit . naseb baek aku ta nyanyi lagu bengang dalam dewan tuh. haha.. kalau ta mmg da kne halauu dah ngn pengawas tuh . tapi ade aku kisah .  heee!

subjek yang aku plinggg minat ialah science yang cantik, sejarah yang menarik .. yeah! sebelum pmr aku mmg yakin aku bole dpt a dlm subjek tuh . lpas pmr teros aku ta bersemangat da .
kalau soalan xm senang, itu bukan xm!!

pegi skola besh sngt.. sbb ta belaja da. kitorg tengok video, vcd or pape lah.. crite sram, kelaka , sume kitorang bantai. hahaha . macam tgok kt wayang jek . belajar tension, ta belajar bosan, aku rase ta pegi skola pon tape la kot :P lpas pmr aku da minat pegi skola lambat. siyes la kol 6.35 mesty bertolak da dri uma. skrang nieh kol 7.10 baru kua uma..huuu.. pastuh merungut ta de tempat kat garaj .dan beg aku pon da kurang beratnya . kalau ta bawak beg pon tape :)

owh ya, cikgu2 skola aku suro aku mohon SBP. tp kan aku rase aku ta bole nk tinglkan family, lappy, bntal wangi aku, kwn2, skola, suasana kt sinie dan akhir sekali buah atyku :)
hohoho.. xcited nak bgtau sal buah aty~
tutup story sal tuh okayh :)
::dalam taman ade bunga::
dalam aty ade taman:: :P

kalau aku msok sbp mesty korang da lupekan aku kan kan.. huhuhu..tok sah nak dok gatai .

hey my followers.. i mishu lah.. :)
aku akan blogwalking yang mne aku sempat jek tw. bb aku skrg mmg da jrg online .
okeh lah..
tata~ :)





Iloveyou :)

2 budak cute:

huϟna™ said...

waa..bestnye da abes exam..
bole honeymoon..hakhak..
husna blom ag:(
sobsob..doakan yg terbaek ntok husna ea!haha

Nurul Aida Shafiena said...

hahaha,, okeh.. aida doakan husna bjaya di dunia dan akhirat taw syg.. hahahah.. risau agik nieh..:)