kids & baby photo contest

assalamualaikum


1.  mesti menjadi follower blog kedua saya. http://sweetlikekisses.blogspot.com done!

2. mesti tag kepada 8 orang maksimum.tidak boleh kurang.dan bila anda telah tag anda mesti inform pada kawan anda yang mereka telah ditag done

3. letakkan banner contest di sidebar anda. done 

4.  mesti sertakan satu gambar.tidak kisah gambar anda zaman baby,zaman anda budak budak,gambar adik anda,gambar anak anda,gambar anak saudara anda.done 

5. hantar link entry anda didalam kotak komen entry contest done 

6.mesti mulakan title entry dengan nama contest. done 

7. wajib diberitahu didalam entry tentang contest ini dan hadiah yang bakal diberi kepada 
 pemenang done 

ini gambarnyaa.. 
taraaa...!! 

 aha.. Comel tak? Comel tak? Korang tau tak nie gamba sape? . Nie lah Nurul Aida Shafiena mse comot2 n kecil2 molek dulu  . hee.. Tyme nie aku ta pasti lah aku umur berapa . Boleh cadangkan tak aku umur berapa masa nie? haha . tak silap aku lah kan . aku ada kat depan uma kot . jalan pun tak berturap lg tuh . sekarang da maju dah . haha

harap boleh lah menang . haha AMIN AMIN AMIN :)

tag : kaka mish , kaka waney , sarah ,  kaka bibiecici, am , sue , kaka nyna , dira ,

Iloveyou :)

0 budak cute: