SPENDER BIRU . HEE

assalamualaikum :)

*pening kepalaaaaa..

Hello . Aku sudah rajen mengupdate ini blog . haha . Tak macam dulu dah , dulu terbiar je blog aku nie kan . hari nie aku ngan Azmiera Afeek telah membina sebuah fanpage . Nama fanpage tuh Kami Budak Tadika . klik kat link tuh untuk like tau . Tau tak sebab apa Kami Budak Tadika? Sebabnya budak tadika tuh baru belajar mengeja and membaca kan . Eh2, aku rasa budak tadika lagi pandai lah . betul tak?

Aku ngan Azmiera afeek tuh dapat ilham nak buat fanpage nie sebab nyampah ngan budak2 yang suka tulis bahasa pelat Bahasa Melayu . Buat masa sekarang baru ada 4 orang admin iaitu aku , Azmiera Afeek , Myraa Cyrus dan Mya Awaludin . jumlah kawan2 yang like pulak 24 orang . Sila klik sini dan sini untuk melihat entry cik Azmiera Afeek berkenaan dengan fanpage nie . Chat pun macam karangan . Kalau cikgu check mesti dapat A+ + . AMIN . sawan sampai ke sependar n coli . haha . sorry .

contohnya :
darh tax dewr mo0d aquwh niey..! owunk chkawp jujow nucx mwah2..! cpew ur aquwh niey kend. , aquwh jewp larh yunk clawh dea jewp ur yunk btowl..!! lnconk tax pnawh phamd pwcaand aquwh , , aquwh jewp yunk phamd pwcaand dea !! aquwh darh tax dewr tmpawt nucx mngadu niey !!
-copy kat blog huda . sorry tw . suda mintak kebenaran lah . haha. btw i miss u mcm nk gila lah huda :')
Gedik punya ayat kan? Kepala otak pun pening nak faham apa yg ditulis tuh ? Tak cukop besar lagi tuh rasa macam nak zoom je . Habiskan duit je pegi sekolah kan . Kalau nak singkat2 sikit2 tu tak ape lah . Jangan lah nak menokok tambah perkataaan tuh sampai teruk macam tuh . Hancur lah bahasa melayu macam nie .otak kau gred bape eh? Z ke A? Aku pun tak suka ngan orang yang macam tuh . Kat blog pun sama lah sebab orang nak baca pun susah kan . Kalau dengan orang yang sekepala ngan kau tuh tak ape lah .dengan hormatnya dorang akan klik (X) dari blog korang . 

Kalau lah ada undang2 untuk orang yang macam nie . Aku tak tau lah apa yang akan terjadi . Mesti ramai yang terkena saman  . maybe lah kan . Aku pun penah terkena jugak ngan orang yang macam nie . Memang pening kepala rasa macam nak menangis je baca ayat dya tuh . Aku pun sama lah kot tapi tak ada lah kritikal cam tuh kan . hehehe . 

aku harap tujuan fanpage nie menjadi lah . ada la kesan sikit daripada tak ada kan . orang cina , india , kadazan , iban , penan dan banyak lagi lah , dorang pun pandai cakap and paham bahasa melayu tambah2 la lagi kita sebab kita dilahirkan dengan bahasa melayu . haihh . betol ke apa yang aku taip nieh . aku maen bantai je . haha . aku mengaku lah aku memang suka berhujah macam pensyarah . thanx Azmiera Afeek . hahaha . :P

sokongan daripada anda amatlah dihargai . terima kasih kami ucapkan kepada orang yang paham bahasa melayu . :P

bui bui :)

Iloveyou :)

0 budak cute: