Setiap Detik

assalamualaikum :)

apesal sekarang aku tetibe rajen plak nak update blog aku nie eh? apesal? apesal? hahaha.. macam tak percaya sebabnya  aku nie mmg malas sikit nak update blog nie. skit saje tw.. kalau tak NON-ADO. hahaha  korang denga tak lagu yang sedang berkumandang kat blog aku nie . aku tatau kenapa lagu nie wt aku cm nak menangis air mata darah pulak dah . macam nak penyepak orang je tapi belom ade mangsa . eh, mane boleh .  aku kan gadis melayu terakhir.. * prasan sorg2 dlm blog sendiri tape kann!

aku sebenarnya ketagih lak nak update pagi2 buta nie.. pagi2 buta mcm nie lah aku baru bersemangat nak update blog n merapu meraban . nanty aku pun nak register masok hospital bahagia tuh.. hee .  FYI, aku dah jd anak dara yg sangaaatt rajen yew.. takk macam dulu dah.. makan tido online . hahaha.. melampau dah tuh . sebenarnya kann aku mane bole nak goyang2 kaki sangatt nanty bising 1 kampong aku nie kne ngauman singa.. oppsss.. hehehe

maklong aku ade ajak pegi kl tapi tapi tapi.. aku tak nak lah . mybe nanty2 lah kot . aku rase akan pegi jugak la sbb setiap tahun kitorg akn pegi sane. pegi pon bosan tahap gaban dok sne . pulau haba lak tuh . naseb baek atok aku pun sokong aku . kalau tak sah2 la aku tak dapat nak online ari nie. aku ingt nak jmpe ngn blogger2 yg knl rapat ngn aku . dating la katanyew. :P 

iklan~
kenapa eh sekarang dya da diamkan diri?
kenapa eh sekarang dya cm da malas nak layan aku?
kenapa jd cm nie ek?
kenapa?kenapa?kenapa? 
siyes la aku jd ta menentu sekarang. gila2 separuh katanyew.. 5 hari 5 malam 3 jam 20 minit aku tak denga brita dya. sdikit demi sdikit aku da bole lupekan dye. ahh.. aku tak nak!

setiap detik aku memikirkanmu
setiap detik rindu meracuniku
setiap detik teringatku padamu
setiap detik apa terus begini 
lalalalala *gaya budak hingusan nyanyi :P

iklan abis da~

aku tertanya-tanya, bila la hati aku terbukak nak pegi skola . aku rase prostar tu pun da nak dekat . adik aku ni pun satu . aku ponteng skola dya pun nak menyibok same . da la selalu ponteng lak tuh . naseb baek adek aku skola rendah . adek aku tuh kalau dok uma ngan aku tak sampai 2 3 jam dah mula bergadoh . pasal skola asrama tu plak kann . sume orang sokong aku msok asrama . cm nak halau aku plak dah . kenapa la aku p mohon asrama tuh . grrr!

okayy . aku pun da blur nak taip ape so sampai di sini sahaja la ya..
dah bace tuh takan tak paham2 nak komen.. hee..
thanx sayam.. iloveu.. :D

tata.. *sambil melambai-lambai kan tangan...:P

Iloveyou :)

0 budak cute: