TITLE TU APA? :P

assalamualaikum .* jawab lah !

aku nak jerittt! kalau tanak dengar takape lah . sila tutop telinga anda . :P
BOSANNNYAAA!

Bole jerit lagi tak? hahaha . bosaan betul lah . Sebelum cuti excited betul nak cuti , sekarang ? pehh. bosaaaaaaaannn (boleh taip panjang lagi tak) . naseb baek aku ade rancangan cuti nie . nyesal aku cakap kat dorg yg aku tanak ikot dorg pegi johor . argghh . free jek pulak tuh . asyik2 ngadap uma mashuu n mummy. mcm biasa lah walling ngn nisa n kak syaa psl pmpuan perasan hottt, then texting merapu meraban ngn budak hingusan plus tadika . hahaha , am . Selain dari tuh , aku denga lagu bukan lagu INDIA eh am . hahaha. Kalau tak ada dorang dah lame dah aku meroyan sorang2 . dah lah inbox asyik penuh je . malas nak mendelete . hahaha . kes aku membela lomak jek tau . Kawan2 aku dah start perli aku n asyik kata tombamnya ang niee . hesh . terbakar jantung plus otak plus usus aku -.-

kamu  , td knp akak text cm tuh . adek bukannya nak sombong2 ngan akak . cume adek rase bersalah sebab A---  adek takot akak tau pasal adek ngan dya . sekarang nie adek mmg lah tak ada hubungan apa2 ngan dya sebab dya dah ada gf . adek risau bende tuh jek . bila adek chat or borak ngan akak , akak asyik blas sepatah or 2 patah je . yup ! adek memang sombong. adek sekarang try nak lupakan segala2nya pasal dya . adek cuma nak akak fhm cume adek tatau cm ne nak fhmkan akak . soryy .
 
awak. Apesal eh kau dah nak pergi dari aku ? Cuti sekolah dah nak habis . Aku risau sebab aku dah semakin rapat ngan kau . Start dari hari ape entah aku dah mula rapat ngan kau . Kau gila2 sama cm aku , kau baek maybe aku kurang lah (hee) , kau tak sombong mcm aku (eceh) , kau sekepala ngan aku . Sekarang nie aku nak buang kau sebab aku takot aku yang kecewa nanti . Maybe aku akan teros berharap ngan orang laen walaupun aku tau status kau sekarang .

Aku sedih lah kalau cm nie berterusan . kalau aku nak fly away jugak boleh tak? hahahaha . :P

tu je
byeee :)

p/s : aku nak jd gila sekarang boleh tak?

Iloveyou :)

0 budak cute: