Aku Dapat ! Kau?

assalamualaikum

masok2 jek blog aku teros mood geram aku hilang . haha . thanx kat orang nie sebab tolong aku . thanx tau :) . aku dapat tag ! aku req tag nie lah . hehe . sbb kebosaaanan .thanx sarahhh . sayang awakk . hee!

Starting time :1.36
Name : Nurul Aida Shafina
Full name : Nurul Aida Shafiena
Sibiling(s) : 2 orang . aku sulung :)
Eye colour : coklat2 itam
Shoe size :10-11
Hair : lurusssssss dan warna hitam
Height : 170 lebih kot . lame tak check lah 
What are you wearing right now :baju warna hitam n kain batik hahaha
Where do you live : Perak lah
Favourite number : 1. 2 . 3
Favourite drink : fresh orange!
Favourite month : September
Favourite breakfast :  roti bakarr lah!

******-Have you ever-******

Broken a bone : huh? no !
Been in a police car : huh? no no !
Fallen for a friend : errr. hahaha
Fallen for a guy/girl in a short period of time :  ngan budak ensem yg main bola balingg . haha
Swim in the ocean : pernah , pernah . kau?
Fallen asleep in school : jarang
Broken someone's heart : maybe lah kot . pernah kot  :P
Cried when someone died : yupyup
Sit by the phone all night waiting for someone to call : selalu kot . hee.
Saved e-mails : yup
Been cheated on : hahaha . err . penah kot -,-

******-What-******

Your room look like : macam bilik hantu raya jek . hahaha
What is right beside you : handphone , meja , mouse , broadband and hantu -,-
What is the last thing you ate : nasiiikk lah

******-Ever Had-******

Chicken pox : err. tak ingt lah . hee
Stitches : tak pernah.
Broken nose : huh?  takk ! :P

******-Do You-******

Believe in love at first sight : err. yup err , noo! -,-
Like picnics? : yupyup . msty lah :)

******-Who-******

Who did you last yell at? : adek aku lah !
Who was the last person you danced with? : menari ngan cheah kt pb . hahaha!.
Who last made you smile? : orang2 yang sayang aku :)

******-Final Questions-******

What are you listening to right now? : lagu kt blog sarahh . bestt!
What did you do today? : bangun tido , mandi , makan , tgok tv, gayut , tngok tv , sembang ngan kuceng :P , online , texting ngn kawan -,-
Are you the oldest? : dalam studygroup jewk dulu :)
Indoors or outdoors? : indoor

******-Today did you-******

Talk to someone you like? : ngan err!
Kiss anyone? : dengan hamster sebelah uma !
Sing? :  lalalala . haha :).
Talk to an ex? : semalam ada lah kot . ehem
Miss someone ? : aku rindu kau lah . hee !
Eat? : makan ayam n daging , udang , sayo ! hahaha *ikot piramid makanan :P
tag nie dari ieka :) . thanx awak . loveu . heee!

award1.jpg (120×120) 
A . berikan satu nickname pemberi award 
 ieka si comel (cm kucing pulak ) :P
B . Ucapan untuk pemberi award . 
ieka thanx tau sebab bg saya award nie and 1 lg tag tuh saya ta amik sbb tak ingt link dye . naty saya amik ya <3 . blog kamu cute lah . hee
C .Listkan 6 artis/band/group yang korang minat . 
-super junior
-girl generation
-f(x)
-cn blue
-taylor swift
-wonder girls and  aku nk list lg. T-T

Bagi award ni dekat 10 blog yang cantik dan cun
- naty saya tag tau :)

Iloveyou :)

2 budak cute:

sarah said...

waaaaaaaaaaaaa! tag mengoda uOllssssssss!huahaha

Nurul Aida Shafiena said...

hahahaha. wewitt . thanx tau. sayang kau lah kawan ! hahaha