Akak Irine Nadia Marcello dan Adik Beradik Marcello Idola Saya :)

assalamualaikum :)


Kenal tak sape akak comel niee? tak kenal? Rugi lah kalau tak kenal sape orang nie . Dya lah blogger yang paling femes kot . hee . Nama dya bukan lagi asing dalam dunia blogger nie . Nama dya mesti ada dekat blogslist dalam kebanyakan blog kan ? Dya nie bukan lah artis yang selalu masok dalam tv tu . Dya mula terkenal melalui blog . Ekceli , aku kenal akak nie sejak sebelum dya femes lagi . Tak silap aku mase tuh followers dya hanya ada 900+ je . Now , followers dya ada 12228 ! hebat kan?

Kak irine mula femes sejak dya masok majalah YEZZ ! and Dara.com . Seterusnya , melalui surat khabar.



Akak Irine Nadia Marcello nie bukan sahaja femes , comel pulak tuh pluspluss baik hati . Taip macam lah dya pena tengok blog aku nie . hahaha . Aku pena add dya , tapi sampai sekarang maseh belum apprve . maybe sebab friendlist dya dah penuh :( . Aku fanatik gileee ngan akak irine nie , kalau ada entry baru mesti aku cepat2 klik kat bloglist aku nie sebab nak baca entry dya .

Blog dya mesti ada lagu indo yang best2 . Kalau korang perasan blog akak irine nie dari dulu lagi memang jarang kalau lagu english or melayu berkumandang kat blog dya kan . Tema blog dya dari dulu lagi memang warna pink . haha . bab nie yang aku suka . Lagu yang ada kat blog aku nie kebanyakan semuanya pernah ada dalam blog kak irine . 

Entry dya bukan sahaja best , siap ada tips2 berguna utk kanak2 ribena cm aku nie . hahaha . Yang pastinya blog dya dipenuhi dengan entry yang bermakna bukan lah entry yang kita sering jumpa dalam blog lain . Contohnya err ... korang pegi lah carik sendiri okay :P Selain tu , entry kak irine kadang2 ada nilai tersendiri . walaupun kadang2 entry dya panjang . Act penuh dengan nilai2 yang tersendiri . memang susah nak buat kan? 

kak irine dan abg aizul marcello  

Nama abg aizul marcello pun selalu disebut2 dalam dunia blog nie kan? Kak irine and abg aizul mmg adik beradik yang sehati sejiwa . kalau ngan adik aku , maybe tak kot . hahaha . 24 jam gadohh jee sehati sejiwa ke? haha :P gamba yang abg aizul ambil memang cantik2 kan? memang patot lah dya jadi photoghrapher, betul tak? . Setiap kali singgah kat blog abg marcello , mesti baca perkataan nie ''seorang manusia yang suka breakfast tnpa menggosok gigi kerana merasakan pembaziran ubat gigi colgate akan berlaku, tidak suka mintak resit dr akaun bank sejurus selepas mengeluarkan duet kerana confirm2 duet akan berkurangan, sgt racist terhadap kucing kampung, suka memakai jeans yang menampakkan spender yang mahal'' . aku tak pernah jemu baca ayat tuh . hahaha . 


Nie pulak kak Cpm Nurliza , kakak abg aizul and kak irine . Blog dya banyak berkenaan dengan wanita contohnya makeup dengan betul . Blog akak cpm nie pun warna pink taww . femes betul warna nie . hahaha . kak cpm ada anak yang comel2 tau , ipan and mya . anak sedara kepada kak irine nadia and abg aizul . khabarnya akak cpm bakal dapat cahaya mata lagi nanti :)

Dalam entry nie  . memang aku tersentap and kaget gilooo bila baca and tengok gambar2 dya . Selama nie kan aku memang takut ngan kuceng but masa aku baca entry tuh aku dpt hilangkan rasa takot aku . Pelik bin ajaib bukan? Kucing2 beliau bukan sahaja comel , siap tarok nama glamour lagi nama kucing belia ialah Jojol Enstein Wal Mustaqiem . Menarik bukan? whahaha

Dann kalau korang nak tau , aku buat blog sebab kak irine lah . Dya lah yang buat aku tertarik nak buat blog sendiri . Mula2 memang blog aku sakai je , lama kelamaan aku dapat hasilkan blog aku jd mcm sekrang , maseh lagi tak secomel blog akak irine . hahaha . Blog kak irine jauh lebih mahal harganya berbanding blog aku and lebih pink dari blog aku kan? jelesssnyaa!


Entry yang hotttt and jd bualan orang ialah pasal contest tuh .  memang best gilee plan wedding dya . pinkk ! sumenya dya dah plan . hahaha . banyak aku tengok blog2 yg lain dah buat entry pasal kak irine nak kawen .  Bg lah kak irine belajar dulu baru lah kawen . HAHA . kak irine ngan abg cute yg pakai baju wana putih tuh memang sesuai gilee ngan dya . Sama cantik , sama padann :) nanti hanta lah jad jemputan kawen yeee ! :D

aku sayang kamu, aku cinta kamu
bersandarlah di pelukku dan janganlah engkau ragu
ku kan selalu menjagamu hingga di ujung waktumu sayang

tataplah mataku dengarkanlah bibirku bicara
terucap satu janji tuk mengikat kita selamanya
hanya satu pintaku menikahlah denganku





Kak Irine Nadia Marcello , bolehh tak akak apprve saya? :D 


Iloveyou :)

19 budak cute:

sarah said...

haha, gigihnyaaa menaip XD

Nurul Aida Shafiena said...

hahaaa . fanatik sangattt ! <3

Irine Nadia said...

syg, comelnye entry nih <3
love u lah dik! hehe.walopon x kenal, thanx 4 da lovely entry! like it bebeh!

nnt gtau akk, nick kat fb, susah nak approve sume orang..kene hati2.huhu

Irine Nadia said...

syg, comelnye entry nih <3
love u lah dik! hehe.walopon x kenal, thanx 4 da lovely entry! like it bebeh!

nnt gtau akk, nick kat fb, susah nak approve sume orang..kene hati2.huhu

BeYLa! said...

ohhh my godddd!
irene balas kott entry nihhh.
bangge gilaaa. whaaaah :D
TAHNIAH~

Izzan Salwana said...

kak irine mmang the best la. love her blog too. :)

Nurul Aida Shafiena said...

@Irine Nadia MaRceLLothank you kak irine <3 terharunya saya , thank you sebab sudi singah blog buruk saya nie. hehe . thank you jugak sebab comment kat entry nie . saya fanatik gilee ngan kak irine . semoga kak irine terus maju dlm dunia blog nie :)

Nurul Aida Shafiena said...

@BeYLa!alhamdulillah . hahaha . thank you beyla :)

Nurul Aida Shafiena said...

@Izzan Salwanayuyup . sentiasa the best lah :)

FH said...

shouted ; WOWWWWWWWWWWWWWWWW

Feeran Middleton said...

haha.. tahniah la aida.. kak irine bls entri aida.. haha..

Nurul Aida Shafiena said...

@F.H.'swaaaaaaaaawwwwwwwww .

Nurul Aida Shafiena said...

@FeeRan Troublemaker a.k.a Syafiranhhahaha . syukurrr . :)

aizul marcello said...

my dear! tq for dis lovely entry!! teruskan menulis..dan pastikan bfast tanpa menggosok gigi yer, kerna itu amalan yang suci murni! yiahahahahah! hhahahah!!

nice blog! keep it up!!!

Farhana Tarmizi said...

ape name kak nadia punya fb ehh ?

Khairun Nisa said...

uyooo , abang aizul pon ade .

Nurul Aida Shafiena said...

@aizul marcellothank you abg aizul , insyaallah . itu merupakan langkah2 penjimatan ubt gigi . yiahahahaha . thank you abg aizul :)

Nurul Aida Shafiena said...

@Farhanaa :)irine nadia marcello :)

Nurul Aida Shafiena said...

@Khairun Nisahahahahaha . :)