Kalau Tak Sekolah Esok Boleh Tak ??

assalamualaikum

esok hari apa? err , isnin kan? haihh . aku kene sekolah ke? boleh tak kalau tak pegi? huahua . aku nak cuti lg lah . tak cukop lg rest2 kat rumah nie . mmg dah terlebeh rest dah pun tapi gedik nak rest lagi . hahaha . td aku tengok punye lah berlambak post2 kat fesbuk nak skolah sampai ade yang melolong2 kat aku tanak sekolah esok , cehh , act aku on je fesbuk tuh . tak usik ape2 pun . heee . aku malas nak on fesbuk sebab mim alif lam sin  . ini lah alasan orang yang pemalas mcam aku nie :PP

baju sekolah , kain , beg , tudong sume bukannye aku uruskan lagi . aku biarkan je bersepah atas katil sebab alasan mim alif lam sin . hahaha . insyaallah , nanti aku kemaskan lah . :P aku tak excited pun nak pergi sekolah esok . takot adelah sebab aku malu . malu orang tego aku nie gemok =.='' . 

aku nak kelas sains , aku nakkk sangatt ! sebab cita2 aku na jd doktor . hee :P . tu je yang buat aku excited . kalau takk , NON ADO . hahaha . 

kepala otak aku dah blur nak taip hape so aku rasa sampai sini je lah kot . haha . rase cm pendek sangat lah sebab semalam aku post panjang2. aku dengar cte sampai ada org yg msok ospital . betul ke? :PP 

selamat bersekolahh , pesan aku , tahun baru nie jangan lah jd pemalas mcm aku nie tau :PP

Iloveyou :)

0 budak cute: