Jangan Buat Hal Lagi Okay

Assalamualaikum dan salam sejahtera . Hai kawan-kawan yang selalu singgah , comment and follow blog ni . Thanks sangatt tak terhingga kepada korang . Disebabkan kebusyan aku study untuk exam pertengahan , aku terlambat nak update , nak bukak laptop jauh sekali . 


Aku sejibik macam orang ketagih , bukan nak bukak fesbuk tapi nak update blog . Kepala hotak aku asyik fikir je nak taip apa nanti . Dalam tandas tengah tengah pun dok pikir pikir . Last-last lupa jugak semua idea tuh . Boleh jadi gila kot sebab kekeringan idea maybe sebab aku jarang menikmati dunia luar :P

Tak sangka pulak blog aku ni ada silent reader . Kalau yang bisu takpe lah jugak, alahai . Nasib badan lah kan , maybe salah aku jugak sebab update entry yang entah apee je terutama pasal wedding tuh sampai timbul isu negatif pulak, ni sebab tak ada idea lah . Tak sangka pulak sebab entry tuh boleh timbul kekecohan pulak . hayoo . Aku sebenarnya dah sedia maklum yang kita tak boleh buat entry yang menunjukkan kita seorang yang tak baik terutamanya pasal politik lagi lah teruk . haihh . Kat shoutmix aku tuh ada link ''video seks anuar''? erhh? okayy , aku tak nak tambah apa apa nanti aku yang kena . haha . yee aku paham maybe korang pikir itulah cara korang nak tarik pelawat kan? 

Maybe lepas ni aku akan lebih berhati-hati kot kalau nak buat entry . Kalau budak sekolah or cikgu aku terbaca mampus aku kena terutama family aku brrr .  Maknanya aku dah gali kubur sendiri hayoo. 

Maybe ramai kot orang update entry untuk kutuk kutuk orang , lepaskan marah korang kat blog . heyy , orang mesti akan pikir mende yang positif ataupun negatif? yeahh , aku pun sebenarnya tak suka baca entry macam tuh . Aku teros close cepat2 walaupun blog korang lawaaaa , cuns melecuns , tak guna kot semua tuh . hahaha 

Yeah , pengajaran yang aku dapati hari ini dan semalam ialah JANGAN BUAT ENTRY YANG MEREPEK ! JANGAN TIMBULKAN KEKECOHAN , JANGAN MENCARUT DALAM ENTRY :)


Nota kaki : Aku exam dari 9. 5 hingga 25.5 , korang rajen2 kan lah doakan Aida okay :) wish me luck , insyaallah nanti kalau aku boleh curik masa aku update lagi.

thank you 
and byeee


Iloveyou :)

4 budak cute:

FASIHAH ♥ said...

Good luck , Aida ( ;

teyn teyn said...

ye ye paham cikgu ..

hehe , kite pon tak cakap soal politik sbb taktau pon psl politik ni.

baik tak pyh ckp psl ape yg kite taktau.

bahaya. hehe

Nurul Aida Shafiena said...

@FASIHAH ♥ceahh . thankss , love you so much lah dear

Nurul Aida Shafiena said...

@cik teyn teynyeahh betul tuh teynn . nanti tak pasalpasal kene serang . haha . bahayaa , mcm takde keje pulak buat mende tuh .