Alahai.

Assalamualaikum,

Aku bercakap benar. Aku rindu segala-galanya. Segala-galanya yang berlaku setahun and dua tahun yang lepas. Hidup sebagai seorang blogger. Walaupun tidak lah berjaya mana. Tapi aku puas dengan hidup aku masa tu. Seronok blogwalking, tegur yang belum menjadi kawan dan akhirnya menjadi kawan. Semakin lama, semakin banyak kawan yang aku kenal yang aku rasa baik sangat dengan aku. Ya, sangat baik. Sangat mengambil berat. Selalu jugak edit blog, taip karangan nak post dkt blog (cis Aidah).

Hari ini, aku merasakan kesunyian dalam blogger ni. Sebab terasa sunyinya dalam blog ni. Takada keceriaan tu. Mungkin sebab blog aku sedikit buruk, kot. Mungkin jugak sebab aku ni pemalas. Jiwa otak raga kusut dengan persediaan nak SPM tahun ni. Ya Allah, susahnya nak laksanakan tanggungjawab ni. Aku diberi harapan yang tinggi. Gundahnya . . . 

Aku nak mulakan balik macam dulu. Pada hari itu, tanpa disangka aku dapat jadual peperiksaan percubaan SPM. Terkubur semua niat aku nak mulakan balik. Aku mula terasa, kalau aku mula balik, sah sah lah aku jadi ketagih. Hal yang lain pulak, ada orang tak bagi kita online. Dia jealous sangat :(

Disebabkan kesetiaan aku yang tersangat lah tebal, aku tak lagi berniat mcm tu. Facebook pun. 


Iloveyou :)

1 budak cute:

Aliff Haikal said...

Aida , focus spm dulu . lepas habis spm baru serious berblogging :)