Sayang saya untuk Awak, Mya ♥ :)

assalamualaikum :)

Saya nak cerita sikit lah sal budak hingusan nieh . Namenya Amila Fadlina . Name dye cantik ,bukan? sama cm tuan empunya nama . Dya nieh adk KANDONG saya yeww..   dann dann KEMBAR saya ...  dann dann dannn KAWAN saya .. Sebenarnya saya da janji ngan dya nak wat entry sal dya tapi saya terlupa sebab dye pun busy ngan hal dunia dya.. Sekarang pun saya sedang merajok ngan dya . biasa lah tu kan . nanti dya baik la sendiri . jahatkan saya . skali skala je nak bermanja  ngn dya . ahahah  . 

 Bufday budak hingusan ni pun nak dekat da so saya ada adiah yang cantik2 n khas dari saya untuk dya . tengok lah betapa sayangnya saya pada dya . hahahaha.. tungguuu jek lah.. sabau2. ;) ingat tak dulu awak pernah wish utk saya tyme ari jadi saya?  ape yang awak wish tuh saya tak akan lupa sampai bila2 sbb ape yg awak ucapkan tuh sangat bermakna bagi saya . ''semoga akak berjaya dlm pmr, akak epi selalu n semoga akak dapat beraya dengan parents akak'' tu lah wish dya mase bufday saya . :)

Saya ngan budak hingusan tuh cam ade chemistry or dlm bahasa melayunya dipanggil kimia . Kitorang banyak persamaan contohnye sal kisah percintaan kitorg and and banyak lagi la . hehehe . dulu dya sombong . Saya kenal dya melalui mamat nieh . Entah mcm mna kitorang bole rapat sampai macam nie.. Kalau bukak je fesbuk tuh kalau dye on msty aku tego dye dulu . hahah.. Memang tak dinafikan kalau 1st tyme kenal mmg cm sombong  tapi sebenarnya tak pun . Mase mula2 kenal memang blur nak borak sal ape tp sekarang semakin rancak . 

Dalam entry ini kan , dye lah budak hingusan yang nasihatkan saya sampai tak ckop 1 muka surat . Saya bersyukur sangat2 sebab kenal dya. Saya siap berdrama sinetron lagi ngan dya . Kalah pelakon2 indon tuh.. hahaha. Saya suka sangat ngan ayat power dya tuh. Ayat dya macam nie ''adk akan selalu ada untuk akak :)'' . Sape yang ta terharu kan? Sumpah smpai air mata pun nak jatuh . Walaupun just kenal2 kat fb , kata org jauh di mata tapi dekat di hati . Orang yang berbuat baik kepada orang akan di kenang kan . Saya amat hargai jasa awak pd saya . 

Awak , saya sayang awak tw.. sudikah awak menjd kekasih hati saya? HAHA XD


dandandandan :)


Adik pena kate yang satu hari nanti kite akan tak rapat da kan? Akak TAK NAK perkara tu berlaku . Akak nak hubungan kite kekal smpi bila2 . Adik sentiasa ada dalam doa akak . Terima kasih sebab sudi menasihatkan akak . Terima kasih jugak sebab sudi layan kerenah akak yang mengada-ngada nie . Terima kasih juga akak ucapkan sebab adk selalu ada untuk akak . Akak tau akk ni bukan lah seorang kakak yang baek . *baik la jugak kan.  ;)

ase cm nak jerit
Akak sayanggg adikk!!!

Terima kasih adk sygg.. :)
terima kasih untuk segala-galanyaaaa .. :')


p/s: adk! puas aty? akak sahut cabaran adk wt entry berjela2. nah! amek nieh.. kasi kembang sikit . heheh . jangan terrtouching tw..akak pun selalu ada untuk adik. :)

Iloveyou :)

4 budak cute:

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

semoga kekal..
jgn gado2..waaa !
bahagia selalu !
hee~

Wan_hazel said...

aida...wan tak leh tggal jejak kat shoutbox..ip ban wan kene ban..nape//?

Nurul Aida Shafiena said...

fiza : arap2 cm tu la kan.. amin..
terima kasih fiza... :)
heee

Nurul Aida Shafiena said...

owh.. nape ek wan? aida pun tatau knp?