My Dreams Wedding :)

Assalamualaikum dan salam satu malaysia dandan satu bloggers semuaa . :) Alhamdulillah , tercapai jugak hasrat aku nak update walaupun pada mulanya aku blurr nak update ape . mujurr lah ada yang membantu aku nak update blog . Alhamdulillah jugak sbb aku dah bebas dari selsema , batuk and demam . Minggu depan aku boleh pegi sekola dah . weeee


Okay , title untuk entry kali ni ialah My Dreams Wedding . yeah , tentu korang pikir ''elehhh budak tadika pun dah gatal nak kawen ke? '' haha . okayy , ni hanyalah perancangan aku . Aku dapat ilham pun sbb tadi aku bukak internet ade nampak gambar pelamin cantiknya mak ai . hhaha 

Aku lebih membayangkan warna biruu macam blog aku ni , putih , pinkpink sikit . Cantik kan padanan warna tuh?   Aku lebih suka warna-warna yang lembut mungkin mmg sesuai lah kot dengan jiwa aku ni :) Lepastuh banyakkan bungabungaan segar . Sebenarnya , aku memang suka sangat dengan bunga2 segar macam ros merah , putih and banyak lagi lah . Temanya pulak ala -ala fantasi gitu and lebih moden . (kuat berangan kot) . Aku nak sangat majlis tuh buat kat dewan besarrr maybe mahal sikit kan :p WOO. syok habis . 



wedding candles

Aku nak sangat majlis tuh buat kat dewan besarrr maybe mahal sikit kan :p Kalau boleh majlis tuh diadakan pada waktu malam and and nampak lebih romantik , dewan tuh digelapkan ditambah dengan lampu lilin . syok habis .

Pelamin


Pelamin nih kalau ditambah dengan lampu and lilin sume mesti nampak lebih ngetren . Aku nak pelamin aku nih letak bulubulu sebagai karpet diaa . hee .



Okay , ni lah Aida . Tapi bukan Aida Shafiena okay . Sumpahh lawaa gilaa baju nih . Aku lebih sukakan baju pengantin yang lebih nampak  muslimah and tak terlalu sarat dengan kerawang-kerawang . Bagi aku kerawang2 segala ni memberatkan je kot . 


Meja makan untuk tetamu nanti aku nak tambahkan lilin2 and ditambah pulak dengan bunga segar sebagai hiasan . Memandangkan aku berasal dari kampung so makanan utk santapan tetamu yang datang lebih kepada makanan kampung . Maybe orang luar boleh rasa makanan orang perak ni kan :)

 

Kebanyakkan wedding sekarang lebih suka buat cupcake kan? haa , aku nak cupcake tuh ade corak bunga bunga and warna pink ataupun biru . sumpah comel gilerww . :p 


Flower girl pulak aku nak dania , dalia , sofia , syira (maybe korang dah besar kot time ni :P)  Tapi sumpah mesti korang comel jd flower girl aku nanti *bodek2 :p Masa ketibaan pengantin tuh nanti flower girl kene angkat kain meleret tuh . Fuhh, lepas tuh bawak gula gula kasi kat tetamu . Comel sangat :)

Dari kiri : Haris, Afiq, Sofia, Akmal , Irfan , Dania , Syira , Dalia :) comelcomel kan dorang . Yang lelaki tuh boleh lah jd flower boys :)

Aku dah start terliur ni ok . huhu . Maybe nampak macam menelan kos yang besar je tapi asalkan bermakna. Bila dah tua nanti boleh lah ingat2 time kahwin dulu dulu . kan kan :) 


pssss: semoga my dreams wedding aku ni tercapai. Nanti aku nak ajak kawan2 fb aku and bloggers yang rapat ngn aku . Lepas tuh aku nak bawak semua orang-orang kampung aku pegi naik bas . Senang lah skit dorang nak pergi nanti kan? haha xD. Korang doakan lah aku tau :) thanks 

sampai di sini je lah aku nak berangan :p
haha , byeee 

Iloveyou :)

17 budak cute:

Farah said...

nk mcm dato ct blh x?? HAHA xD

Nurul Aida Shafiena said...

hahaha . hebat tuhh . kalah semua orang . bhahaha :p

Sha said...

wedding of the year tuh awak (:
hehe , kalau kawen jangan lupa jemput yea . :D

Aqilah Azmi said...

SIAPA TAKNAK KAHWIN ? ;(
IHIHIHI , nakkk jugakk lahh !
hihihihihihi XD

FnaMRas said...

wawww , nak jugakk . HAHA
sape calon pengantin lelaki ?
xP

mia syaza mansor said...

woooo ! nanak ceni gak . haha

Raraa ◕‿◕ said...

cutenya belog, follow u, follw me k

Eyka Aikha said...

nice ur taste.. :) harap2 mimpi mnjd kenyataan 0key!

Unknown said...

amboi , jgn angan2 sahaja ! haha.

Nurul Aida Shafiena said...

@Shagenti nanti aida ajak shaa ! weeee :)

Nurul Aida Shafiena said...

@Akeyla Frr .mesti lah semua orang nak kawen . bhahaha . buat besar2 nanti mesti best kan? :p

Nurul Aida Shafiena said...

@Fna SSBcalon lelaki? err, belum dapat dijumpai lagi lah sayang :)

Nurul Aida Shafiena said...

@mia syaza mansorboleh boleh . haha , buat lah lebih gempak lagi . mesti syok habisss

Nurul Aida Shafiena said...

@miss appleokay dear , thanks tau :)

Nurul Aida Shafiena said...

@Eyka_AikhaThanks dear . AMIN . :)

Nurul Aida Shafiena said...

@Mohamad Amzarawat ? tak boleh kaa? haha , jangan jelesss yee

mike said...

nice ! hope jadik kenyataan awww ! :) hikhik .