Online Shop adalah Best untuk shopping di KZNabihah Boutique!!

Assalamualaikum and hyee bloggerss
Okay today Aida nak update entry tentang giveaway , lepas terjah terjah blog orang tetiba ternampak link ni kat facebook. And giveaway ni mungkin boleh jadi inspirasi untuk update entry kann ? hee daripada blog terbiar bersawang berlalang baik aku update cepat sebelum terlambat. 



Bila bukak je blog KZNabihah Boutiqe ni mata aku tertarik sangat dengan header beliau :) and scroll ke bawah untuk melihat barang yang masih available. Semuanyaa CANTIK! HARGA BERPATUTAN!  Tak boleh nak stop cuci mata . Rasa nak order yang ini , order yang itu and rasa macam nak semua. Tapi apakan daya, aku tidak mampu membeli kesemuanya :'(  Bagi gadis gadis yang plus size yang suka bergaya dengan dress jangan risau. Disini ada :) Jangann lupa , kita semua adalah sama :)

Blogshop KZNabihah Boutique ni ada banyak payment method okay, korang tak perlu lah susah susah nak pergi bayar yang jauh jauh tuh. Pendek kata , Aida berpuas hati sangat dengan ketelitian beliau. And yang paling penting blogshop beliau merupakan satu tempat yang menarik untuk gadis gadis yang cerewet macam saya :P 

Online shop memang best utk shopping sebab kita boleh order bila bila masa sahaja , tak kira lah korang kat sabah sarawak ke , perak or whatever lah. Klik klik je kat blogshop ni mesti pueh hati . Kalau tak try mana tahu kan ? :) Sebab yang kedua korang tak payah susah payah pegi kedai atau butik beli itu ini , korang just perlu bayar duit and goyang kaki je lepas tu. Pejam celik pejam celik barang yang korang order tu dah pun ada kat depan rumah korang. Senang tak senang tak? Yang belum try tu mesti lah kena cuba di KZNabihah Boutique okay :)


Hoodie Puffy Maxi Dress
memang best pakai ni bila keluar pergi majlis majlis tertentu , suka sangat tengok dress ni salah satu sebabnya dress ni simple and cantik sangat . Yang paling penting warna purple!

Pleated Maxi Skirt


Tina Maxi Dress

RUFFLE CARDIGAN

awesome! aku suka sangat pakai cardigan. Bila keluar je mesti pakai cardigan. Cardigan adalah salah satu benda yang penting bila aku nak pergi jenjalan :) 

Dress yang jual kat KZNabihah Boutique ni semuanya sesuai utk perempuan muslimah macam aku ni. Dalam almari mesti wajib ada dress. Sesuatu kemestian mestilah ada dari KZNabihah Boutique :) sila like fanpage ini untuk mengetahui tentang promosi terkini http://www.facebook.com/kznabihahboutique :)

thank you :)

Iloveyou :)

3 budak cute:

nick dot anis said...

cardigan is so simple n comfortable kan?

Nurul Aida Shafiena said...

@nick dot anis Heee, Yup yup . tambah pulak cantik kan? :)

cik bihah said...

dear, u dapat no 4th please sent detail2
nama
alamt
no phone

ke order.kznabihah@gmail.com =)