Siapa Stalker? Meh sini kejap :)

Assalamualaikum bloggers.

Sihat ke dok? haha. Kalau tak sihat pergi lah jumpe doktor :P Yang belum tuntut hadiah Giveaway tu pleasee pleasee pergi lah tuntut kalau tak kitorang akan buat random lain, melepeslah korang kan. Kitorang tanpa belas kasihan :p

Tumblr_lwglingfai1qdrca7o1_500_large

Tenenenene, jom tengok kat bawah :P

1. Siapa suka tengok cerita cartoon angkat telinga. hahaha. Masa kecik kecik dulu aku suka lah but sekarang aku lebih minat cerita yang lebih mcm teknologi negara luar. Negara luar memang tak dinafikan kalau buat Movie memang best and and korang boleh belajar macam macam dari movie tu contohnya subject sains lah. Dari aku darjah satu sampai SEKARANG aku masih minat subject sains lebih dari Bio walaupun aku amik Bio. Muahaha. :p 

In Fact: Semasa kita tengok kartun or apa apa jelah, actly ada nilai disebalik cerita tu. Maknanya kt sini korang tak lah buang masa 24jam kat tv tu hanya utk hiburan. Contohnya aku sendiri, kalau cikgu cakap pasal Osaka dalam subjek sejarah, aku teringat cerita hindustan yang aku pernah tengok kat tv apa tajuknya aku tak sure. Tapi dari situ, aku dapat membayangkan macam mana bentuk Osaka tu, dari segi dia berpakaian and peperangan dia macam mana. Korang faham kan apa yang Aida cuba terangkan? :)

2. Aku suka dengar lagu jiwang, and lepastu mesti leleh haha. k ni tipuee tipuee :p Actly lagu jiwang ni akan membersihkan mata korang dari habuk habuk and kotoran dekat mata tu hahaha. Maybe banyak pendapat kalau dengar lagu jiwang ni mesti akan buatkan korang lebih stress atau akan lebih membuatkan korang tenang. Bagi aku, kalau dengar lagu macam ni hati aku tenang je. Nak release tension mesti aku cepat cepat bukak lagu ni sambil baring. Lepas tu tidur. haha. K ni merepek sikit :p

Tumblr_lao3rwhjyk1qbr1zko1_500_large

3. Seriously, first seeekali mesti lah aku sayang family aku, keduanya aku sayang kawan kawan aku and then baru lah aku. Aku lebih cepat mesra dengan orang walaupun aku tak suka orang tu, okay ni tak tipu. Aku tak nak berdendam. Kalau kita berdendam, hati kita dipenuhi perasaan syaitan and cepat membara. Kesimpulannya, jangan lah berdendam dengan seseorang walaupun korang tak suka dia and bencikan dia sebanyak mana pun. Allah tak suka :')

Sebelum aku banyak lagi merepek baik aku chaouw :p 
Byeee awak awak and awak ;)

Iloveyou :)

1 budak cute:

Mimi said...

As ,mimi da isi form pemenang GA tuu .
tapi, ta dapat pape inform pon kat email .da 2ari daa .camne ekk ?
suryy la sebukk sangadd cume tanye jea .takudd as ta terime form tuu.